My Memory

Friday, April 30, 2010

Tak Suka...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku fikir setelah sekian lama perkara yang amat menyakiti hati aku tidak akan berulang kembali. Memang betul hidup ini ibarat roda yang sentiasa berputar dan tidak akan berhenti sehinggalah sampai waktunya. Kenapa "Dia" mesti muncal kembali dalam hidup ini setelah kehadirannya dulu memberikan aku satu kesan yang amat dalam pada hati ini.Sekian lama hilang tanpa berita kini,semalam dia menghubungi aku dan semalaman jualah aku tidak melelapkan mata ini. Bila dia kembali, seumpama aku bermimpi disiang hari dan mimpi itu akan hilang apabila aku terjaga. Aku sudah tidak teringin mempertaruhkan hati ini lagi. Kini aku tahu siapa aku pada pandangan matanya kerana dia tidak dapat melihat aku melalui mata hatinya. Hanya sekadar beralasan untuk bertanya khabar, aku tidak kisah dengan ambil beratnya itu. Hati aku benar-benar telah tertutup untuknya. Hari ini juga aku telah lupa bawa kunci kedai yang menyebabkan aku terpaksa berpatah balik ke rumah semula.....hissssshhhhhhhhhhh..........!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment