My Memory

Wednesday, August 4, 2010

Assalamualaikum....SahabatKu

Kepada semua sahabat-sahabat aku. Semoga semua berada dalam keadaan yang baik dan sentiasa ceria. Ibarat sepucuk surat pulak..hehe.... Terlebih dahulu aku ingin memohon seribu kemaafan kepada sahabat aku yang bernama Almo Zani kerana bukan disengajakan oleh aku untuk tidak meneruskan Chat dalam FB tetapi aku sememangnya tiada topik perbualan yang hendak aku kongsikan. Sekadar bertanya khabar aku boleh jawab tetapi selebihnya aku tidak tahu apa perlu aku katakan. Aku takut untuk membuatkan semua sahabat aku berasa bosan dengan kehadiran aku. Tak lama lagi kita semua akan menyambut Bulan Ramadhan yang mulia. Semoga Ramadhan kali dapat memberikan kita semua seribu keinsafan dan menambahkan ketakwaan dalam beribadat. Amin.......

No comments:

Post a Comment