My Memory

Sunday, July 11, 2010

Hari Kelahiran Aku.......:-)

Hari ini adalah hari kelahiran aku yang ke-23 tahun. Aku bersyukur kerana masih diberi peluang untuk bernafas dan menikmati keindahan alam ciptaan Allah s.w.t yang tiada bandingan. Alhamdulillah atas ujian dan dugaan yang telah DIA berikan kepada kerana itu telah mengajar aku erti kehidupan dan memberikan aku kesabaran dalam menghadapi semuanya dengan tabah dan keimanan dalam diri aku. Walau berkali aku jatuh namun DIA sentiasa ada disisi aku dan aku yakin bahawa DIA tidak pernah meninggalkan aku keseorangan. " Ibu...anakmu telah genap 23tahun hari ini. Seandainya dikau masih bersama aku tentu dikau akan memeluk aku." Harapan dan doa terus aku hulurkan sebagai tanda aku sentiasa menyayangi dirimu ibu.... Ibu tidak pernah jauh dari hati ini....Sahabat-sahabatku doakan kejayaan aku ye...huhuhu....Duhai sahabat-sahabat aku yang aku sayangi terima kasih atas semua dan ucapan yang paling awal aku terima adalah dari sahabat aku yang bernama SULANSYAH OTHMAN@atai encem...hehehe

No comments:

Post a Comment