My Memory

Thursday, July 1, 2010

Kasih Seorang Abang...

Hari ini aku baru mengerti dan faham erti kasih sayang seorang abang. Aku baru belajar memahami kasih seorang abang. Aku gembira dan terlalu suka dapat dipujuk oleh seorang abang. Terima kasih kerana memberikan aku peluang untuk merasainya dan aku masukkan dalam cerita aku pada hari ini. My Big Brother.... Memohon maaf dari seorang "adeq" melalui sehelai kertas yang sangat comel. Tiada makna sayang selain kasih sayang "abg n adeq" jadi sahabat-sahabat yang aku kasihi jangan sampai salah tafsir pulak. huhu.... Kerana pada suatu saat akan aku berikan abg peluang untuk membaca blog adeq..... begitulah ceritatera aku. Tentang si Dia pulak? Dia sihat alhamdullillah dan aku tidak pernah membuatkan dia menjadi milik aku kerana aku tahu dia milik Yang Kuasa. Kerana Allah swt telah menemukan kami kerana Dia jugalah yang berkuasa atas hubungan ini....kita hanya merancang dan Dia yang menentukan segalanya.

No comments:

Post a Comment