My Memory

Sunday, May 23, 2010

Haru kebiruan dan tak juga hilang ingatan..:-)

Hari ini tahap kepanasan yang global sangat. Apa lagi aku pun ikut jugalah dalam “mood” kepanasan global. Tak boleh silap sikit, aku asyik nak melenting je. Tahap keramahan aku dengan “customer” pun ikut “down” sekali. Tetapi tak adalah sampai aku nak marah-marah dengan “cutomer’ aku pula. Aku masih dalam kawalan emosi yang agak stabil lagi. Sebab-sebab aku takut juga kalau aku marah tak tentu pasal tentu aku sendiri yang cari bala bencana. Nanti tak pasal-pasal aku yang kena balik dek “customer”. Tak ramai juga “customer” aku hari ini berbanding semalam. Dalam keadaan yang macam ini aku suka sangat menyotongkan diri. Dulu cikgu aku pernah kata sesiapa yang suka merebahkan kepala atas meja macam orang nak tidur itu sama dengan sotong yang ada tulang belakang tapi lembut juga tak boleh nak duduk tegak-tegak. Itulah cikgu yang sehingga ke hari ini masih berhubung dengan aku dan selalu memberikan galakan untuk aku. Hari ini juga hari yang paling baik punya kerana adik kesayangan baru pulang ke rumah tadi pagi. Cuti sem...yang menggembirakan....Cuti-cuti Malaysia.....

No comments:

Post a Comment