My Memory

Saturday, June 19, 2010

Alunan kata hati...

Kematian adalah sesuatu yang amat pasti kepada semua kehidupan yang bernyawa. Sama seperti aku akan tiba masanya aku pergi jua. Ketakutan dan kesakitan dalam dunia ini hanya sedikit daripada berbanding kesakitan di alam sana. Aku redha akan takdirnya yang akan membawa aku sampai ke titik perhentian seluruh hidup ini kerana aku punya dan miliki masa yang amat indah takkan hilang dari hati dan minda ini. Tetapi perjuangan aku belum berakhir sekiranya aku menyerah dan terus berputus asa. Pada ketika itu, sedang aku sedu sedan muncul seorang dihadapan aku yang memberikan aku sedikit ruang untuk meluahkan sgalanya. Siapa pun dia, aku tidak peduli kerana dia adalah insan yang kusayangi. Pada satu masa akan ku tinggalkan buat selamanya. Tiap sujudku padaNYA akan ke persembahkan kesyukuran atas kenikmatan dan dugaan yang DIA selalu berikan kepada aku. Puisi tarian kehidupan membawa irama yang indah. seperti daun yang menari mengikut rentak irama seruling tiupan sang angin.....

No comments:

Post a Comment